Oʻquvchilarda XXI asr koʻnikmalarini rivojlantirishda STEAM ta’limining ahamiyati

Authors

  • Zarinabonu Ma’murjon qizi Xatamqulova Andijon viloyati Marhamat tumani 3-davlat ixtisoslashtirilgan maktab internati

Keywords:

STEAM ta’limi, XXI asr koʻnikmalari, tanqidiy fikrlash, ijodkorlik, hamkorlik

Abstract

Yosh avlodni tarbiyalash hamma davrlarda ham qiyinchliklar va toʻsiqlarni yuzaga keltirgan, zero yuqori sifatli ta’lim-tarbiya doimiy talabga ega. Hozirgi davrda zamonaviy pedagogika jamiyat uchun aql bovar qilmaydigan va zamonaviy koʻnikmalarga ega boʻlgan yoshlarni tarbiyalash uchun integrativ va oʻquv yondashuvlari bilan turli usullar foydalanishi kutilmoqda.Yondashuvlar orasida koʻplab tadqiqotchilar Steam ta’limini integratsiya qilishni tavsiya qiladilar. Ushbu ilmiy maqolaning maqsadi STEAM ta'limi va uning talabalar uchun afzalliklarini tavsiflash va yoritib berishdir. Shu sababli muallif 60 nafar oʻzbekistonlik oʻqituvchilar bilan suhbat oʻtkazdi va e'lon qilinadigan rezonanslarini toʻpladi. Kalit soʻzlar: STEAM ta’limi, XXI asr koʻnikmalari, tanqidiy fikrlash, ijodkorlik, hamkorlik

Downloads

Published

2025-09-20

How to Cite

Zarinabonu Ma’murjon qizi Xatamqulova. (2025). Oʻquvchilarda XXI asr koʻnikmalarini rivojlantirishda STEAM ta’limining ahamiyati . Science and Education, 6(9), 11–16. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7965

Issue

Section

Pedagogical Sciences