Oʻquvchilarda XXI asr koʻnikmalarini rivojlantirishda STEAM ta’limining ahamiyati
Keywords:
STEAM ta’limi, XXI asr koʻnikmalari, tanqidiy fikrlash, ijodkorlik, hamkorlikAbstract
Yosh avlodni tarbiyalash hamma davrlarda ham qiyinchliklar va toʻsiqlarni yuzaga keltirgan, zero yuqori sifatli ta’lim-tarbiya doimiy talabga ega. Hozirgi davrda zamonaviy pedagogika jamiyat uchun aql bovar qilmaydigan va zamonaviy koʻnikmalarga ega boʻlgan yoshlarni tarbiyalash uchun integrativ va oʻquv yondashuvlari bilan turli usullar foydalanishi kutilmoqda.Yondashuvlar orasida koʻplab tadqiqotchilar Steam ta’limini integratsiya qilishni tavsiya qiladilar. Ushbu ilmiy maqolaning maqsadi STEAM ta'limi va uning talabalar uchun afzalliklarini tavsiflash va yoritib berishdir. Shu sababli muallif 60 nafar oʻzbekistonlik oʻqituvchilar bilan suhbat oʻtkazdi va e'lon qilinadigan rezonanslarini toʻpladi. Kalit soʻzlar: STEAM ta’limi, XXI asr koʻnikmalari, tanqidiy fikrlash, ijodkorlik, hamkorlikDownloads
Published
2025-09-20
How to Cite
Zarinabonu Ma’murjon qizi Xatamqulova. (2025). Oʻquvchilarda XXI asr koʻnikmalarini rivojlantirishda STEAM ta’limining ahamiyati . Science and Education, 6(9), 11–16. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7965
Issue
Section
Pedagogical Sciences