Musiqa va san’at maktablarida fortepiano o‘qituvchisining interfaol kompetensiyalarini rivojlantirish
Keywords:
idrok etish doirasi, faol aloqa, texnologiya, qobiliyatlar, ko‘nikma, interaktiv kompetentsiya, material, kompetensiyaviy yondashuv, hamkorlikAbstract
Musiqadagi interaktiv kompetentsiyalar musiqachi yoki tinglovchiga an’anaviy passiv idrok etish doirasidan chiqib, musiqiy material, boshqa ijrochilar, texnologiya va tomoshabinlar bilan faol aloqada bo‘lish imkonini beradigan ko‘nikma va qobiliyatlardir. Mazkur maqolada zamonaviy musiqa ta’limida musiqiy material, ijrochi va texnologiya o‘rtasidagi faol interaktsiya orqali o‘quvchi va talabalarning musiqiy qobiliyatlarini rivojlantirish jarayonida kompetensiyaviy yondashuvning o‘rni tahlil qilinadi. Raqamli asboblar, virtual hamkorlik, audiovizual platformalar va refleksiv tahlil mexanizmlari asosida shakllanayotgan yangi musiqa o‘qitish paradigmasi ochib beriladi. Tadqiqotda “inson - texnologiya - musiqiy material” o‘zaro bog‘liqligining o‘quv motivatsiyasi, ijodkorlik va o‘zini anglashdagi ahamiyati yoritiladi.Downloads
Published
2025-10-26
How to Cite
Madina Zokirovna Islomova. (2025). Musiqa va san’at maktablarida fortepiano o‘qituvchisining interfaol kompetensiyalarini rivojlantirish . Science and Education, 6(10), 241–248. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7985
Issue
Section
Pedagogical Sciences
