Musiqa va san’at maktablarida fortepiano o‘qituvchisining interfaol kompetensiyalarini rivojlantirish

Authors

  • Madina Zokirovna Islomova Buxoro davlat pedagogika instituti

Keywords:

idrok etish doirasi, faol aloqa, texnologiya, qobiliyatlar, ko‘nikma, interaktiv kompetentsiya, material, kompetensiyaviy yondashuv, hamkorlik

Abstract

Musiqadagi interaktiv kompetentsiyalar musiqachi yoki tinglovchiga an’anaviy passiv idrok etish doirasidan chiqib, musiqiy material, boshqa ijrochilar, texnologiya va tomoshabinlar bilan faol aloqada bo‘lish imkonini beradigan ko‘nikma va qobiliyatlardir. Mazkur maqolada zamonaviy musiqa ta’limida musiqiy material, ijrochi va texnologiya o‘rtasidagi faol interaktsiya orqali o‘quvchi va talabalarning musiqiy qobiliyatlarini rivojlantirish jarayonida kompetensiyaviy yondashuvning o‘rni tahlil qilinadi. Raqamli asboblar, virtual hamkorlik, audiovizual platformalar va refleksiv tahlil mexanizmlari asosida shakllanayotgan yangi musiqa o‘qitish paradigmasi ochib beriladi. Tadqiqotda “inson - texnologiya - musiqiy material” o‘zaro bog‘liqligining o‘quv motivatsiyasi, ijodkorlik va o‘zini anglashdagi ahamiyati yoritiladi.

Downloads

Published

2025-10-26

How to Cite

Madina Zokirovna Islomova. (2025). Musiqa va san’at maktablarida fortepiano o‘qituvchisining interfaol kompetensiyalarini rivojlantirish . Science and Education, 6(10), 241–248. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7985

Issue

Section

Pedagogical Sciences