Fortepiano darslarida interfaol metodlardan foydalanishning samaradorlik mezonlari
Keywords:
fortepiano, interfaol ta’lim, ijodiy tizim, raqamli texnologiya, musiqiy tafakkur, pedagogik innovatsiya, refleksiya, dars samaradorligiAbstract
Musiqada dars samaradorligi - musiqa ta’limi jarayonida belgilangan maqsad va vazifalarning qanchalik muvaffaqiyatli amalga oshirilganligini ko‘rsatuvchi ko‘rsatkichdir. Oddiy qilib aytganda, bu o‘quvchilarning dars davomida egallagan bilim, ko‘nikma va malakalarning natijasidir. Ushbu maqolada fortepiano darslarini qiziqarli tashkil etish tizimining zamonaviy pedagogik asoslari, innovatsion metodlari va o‘quvchilar motivatsiyasini oshirish texnologiyalari tahlil qilinadi. Asosiy e’tibor dars jarayonini ijodiy muhitda tashkil etish, raqamli resurslardan foydalanish va fortepiano o‘rgatishning interaktiv modellarini yaratish masalalariga qaratilgan. Maqolada ilgari surilgan g‘oyalar musiqiy ta’lim jarayoniga yangi nazariy va amaliy yondashuvlarni taklif etadi.Downloads
Published
2025-10-26
How to Cite
Madina Zokirovna Islomova. (2025). Fortepiano darslarida interfaol metodlardan foydalanishning samaradorlik mezonlari . Science and Education, 6(10), 263–269. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7987
Issue
Section
Pedagogical Sciences
