Boshlang‘ich pianinochilar uchun musiqiy eshituvni rivojlantirishda interfaol mashg‘ulotlarning ahamiyati

Authors

  • Madina Zokirovna Islomova Buxoro davlat pedagogika instituti

Keywords:

interfaol darslar, ta’lim shakli, faol ishtirok, texnologiyadan foydalanish, interfaol ta’lim, ijodkorlik, musiqiy idrok, hamkorlik, pedagogik texnologiya, motivatsiya, kommunikativ kompetensiya

Abstract

Mazkur maqolada boshlang‘ich ta’lim jarayonida musiqa darslarini interfaol metodlar asosida tashkil etishning nazariy asoslari yoritilgan. O‘quvchilarning yosh psixologik xususiyatlari, musiqiy idrok darajasi, estetik dunyoqarashi va ijodkorlik faoliyatini rivojlantirishda interfaol yondashuvning ahamiyati tahlil qilingan. Maqolada shuningdek, musiqiy darslarni interfaol tashkil etishda o‘qituvchining kommunikativ kompetensiyasi, hamkorlik muhiti va o‘quvchilarning faol musiqiy tajribasini shakllantiruvchi nazariy model taklif etiladi. Interfaol darslar o‘quvchilar ma’lumotni shunchaki passiv tarzda o‘zlashtiribgina qolmay, balki o‘qituvchi, boshqa o‘quvchilar va o‘quv materiali bilan faol muloqotda bo‘ladigan ta’lim shaklidir. Bilimlarni o‘qituvchidan talabaga o‘tkazishga urg‘u beradigan an’anaviy yondashuvdan farqli o‘laroq, interfaol dars ikki tomonlama jarayon bo‘lib, bunda har bir ishtirokchi o‘rganishda ishtirok etadi.

Downloads

Published

2025-10-26

How to Cite

Madina Zokirovna Islomova. (2025). Boshlang‘ich pianinochilar uchun musiqiy eshituvni rivojlantirishda interfaol mashg‘ulotlarning ahamiyati . Science and Education, 6(10), 285–293. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7990

Issue

Section

Pedagogical Sciences