Kimyo fanlarini o‘qitishda rolli o‘yinlardan foydalanishning pedagogik imkoniyatlari
Keywords:
kimyo fani, rolli o’yinlar, zamonaviy ta`lim tizimi, pedagokik imkoniyatlar, ijodiy va tanqidiy fikrlash, mavhum tushuncha, ko’nikmalar, metod, jamoaviy ishlash, nazriy tushuncha, pedagokik texnologiya, didaktik o’yinAbstract
Ushbu maqolada kimyo fanini o‘qitishda rolli o‘yinlardan foydalanishning pedagogik imkoniyatlari tahlil qilinadi. Rolli o‘yinlar o‘quvchilarning qiziqishini oshirib, ularni dars jarayoniga faol jalb qilish orqali bilimlarni samarali o‘zlashtirishga yordam beradi. Ayniqsa, murakkab va mavhum tushunchalarni osonroq anglash uchun ushbu metodning qo‘llanilishi muhimdir. Maqolada rolli o‘yinlarning o‘quvchilarning ijodiy va tanqidiy fikrlashini rivojlantirish, muloqot va jamoada ishlash ko‘nikmalarini shakllantirishdagi roli ham yoritiladi. Shu bilan birga, bu metodning kimyo fanidagi ta’lim samaradorligini oshirishdagi ahamiyati, o‘quvchilarning amaliy ko‘nikmalarini mustahkamlashdagi o‘rni ko‘rsatib beriladi.Downloads
Published
2024-11-29
How to Cite
Mansurbek Muxtor o‘g‘li Xayrullayev, & Ilmiy rahbar: Azima Odiljon qizi Kamalova. (2024). Kimyo fanlarini o‘qitishda rolli o‘yinlardan foydalanishning pedagogik imkoniyatlari . Science and Education, 5(11), 187–190. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7285
Issue
Section
Pedagogical Sciences