Tayanch sinflardagi morfologik bilimlar maksimumi so‘z turkumlari kesimida
Keywords:
ta’lim mazmuni, bilimlar maksimumi, so‘z turkumlari, til samaradorligiAbstract
Ushbu maqolada til ta’limining maqsadi, vazifalari, tilning kishilik jamiyatida beqiyos o‘rni atroflicha yoritilgan bo‘lib,tayanch sinflarda bilimlarni maksimum va minimumga ajratish omillari, samaradorligi misollar va dalillar bilan asoslangan. Ushbu bilimlar silsilasi bo‘yicha ayrim mashq va topshiriqlardan namunalar keltirilgan. Mavzu borasidagi fikrlar chet tillari (ingliz tili) bilan taqqoslangan holda ko‘rib chiqilgan.Downloads
Published
2024-11-29
How to Cite
Nodira Erkin qizi Sanoyeva. (2024). Tayanch sinflardagi morfologik bilimlar maksimumi so‘z turkumlari kesimida . Science and Education, 5(11), 378–384. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7316
Issue
Section
Philological Sciences