Tayanch sinflardagi morfologik bilimlar maksimumi so‘z turkumlari kesimida

Authors

  • Nodira Erkin qizi Sanoyeva Chirchiq davlat pedagogika universiteti

Keywords:

ta’lim mazmuni, bilimlar maksimumi, so‘z turkumlari, til samaradorligi

Abstract

Ushbu maqolada til ta’limining maqsadi, vazifalari, tilning kishilik jamiyatida beqiyos o‘rni atroflicha yoritilgan bo‘lib,tayanch sinflarda bilimlarni maksimum va minimumga ajratish omillari, samaradorligi misollar va dalillar bilan asoslangan. Ushbu bilimlar silsilasi bo‘yicha ayrim mashq va topshiriqlardan namunalar keltirilgan. Mavzu borasidagi fikrlar chet tillari (ingliz tili) bilan taqqoslangan holda ko‘rib chiqilgan.

Downloads

Published

2024-11-29

How to Cite

Nodira Erkin qizi Sanoyeva. (2024). Tayanch sinflardagi morfologik bilimlar maksimumi so‘z turkumlari kesimida . Science and Education, 5(11), 378–384. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7316

Issue

Section

Philological Sciences