Tabiiy fanlar o‘qitishda STEAM yondashuvi
Keywords:
STEAM yondashuvi, tabiiy fanlar, integratsiyalashgan ta'lim, innovatsion pedagogika, muammolarni hal qilish, ilmiy fikrlash, texnologiya, amaliyot, ijodiy fikrlash, hamkorlikda o‘qitishAbstract
Mazkur maqola tabiiy fanlar o‘qitishda STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, and Mathematics) yondashuvining ahamiyati va samaradorligini tadqiq qiladi. STEAM ta'limi an'anaviy fanlarni integratsiyalash orqali o‘quvchilarda ilmiy va ijodiy fikrlashni rivojlantirishga qaratilgan. Maqolada ushbu yondashuvning tabiiy fanlar o‘qitish jarayonidagi rolini oshirish, o‘quvchilarning bilimlarini mustahkamlash va amaliyot bilan bog‘lash imkoniyatlari tahlil qilinadi. Shuningdek, STEAM yondashuvi yordamida o‘quvchilarni muammolarni hal qilishga o‘rgatish, ilm-fan va texnologiyaga qiziqishni kuchaytirish yo‘llari ko‘rsatilgan. Tajriba va nazariy bilimlarni uyg‘unlashtirish orqali o‘quvchilarning o‘zaro hamkorlikda ishlash qobiliyatlari hamda innovatsion fikrlash qobiliyatlari rivojlanishi maqolaning asosiy tadqiqot obyektidir.Downloads
Published
2024-11-29
How to Cite
Marjona Alisher qizi Abdukarimova, Ulug‘bek Xayrullo o‘g‘li Pardayev, & Maxsudjon Umurzokovich Tilyabov. (2024). Tabiiy fanlar o‘qitishda STEAM yondashuvi . Science and Education, 5(11), 237–244. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7294
Issue
Section
Pedagogical Sciences