Tabiiy fanlar o‘qitishda STEAM yondashuvi

Authors

  • Marjona Alisher qizi Abdukarimova O‘zbekiston-Finlandiya pedagogika instituti
  • Ulug‘bek Xayrullo o‘g‘li Pardayev O‘zbekiston-Finlandiya pedagogika instituti
  • Maxsudjon Umurzokovich Tilyabov O‘zbekiston-Finlandiya pedagogika instituti

Keywords:

STEAM yondashuvi, tabiiy fanlar, integratsiyalashgan ta'lim, innovatsion pedagogika, muammolarni hal qilish, ilmiy fikrlash, texnologiya, amaliyot, ijodiy fikrlash, hamkorlikda o‘qitish

Abstract

Mazkur maqola tabiiy fanlar o‘qitishda STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, and Mathematics) yondashuvining ahamiyati va samaradorligini tadqiq qiladi. STEAM ta'limi an'anaviy fanlarni integratsiyalash orqali o‘quvchilarda ilmiy va ijodiy fikrlashni rivojlantirishga qaratilgan. Maqolada ushbu yondashuvning tabiiy fanlar o‘qitish jarayonidagi rolini oshirish, o‘quvchilarning bilimlarini mustahkamlash va amaliyot bilan bog‘lash imkoniyatlari tahlil qilinadi. Shuningdek, STEAM yondashuvi yordamida o‘quvchilarni muammolarni hal qilishga o‘rgatish, ilm-fan va texnologiyaga qiziqishni kuchaytirish yo‘llari ko‘rsatilgan. Tajriba va nazariy bilimlarni uyg‘unlashtirish orqali o‘quvchilarning o‘zaro hamkorlikda ishlash qobiliyatlari hamda innovatsion fikrlash qobiliyatlari rivojlanishi maqolaning asosiy tadqiqot obyektidir.

Downloads

Published

2024-11-29

How to Cite

Marjona Alisher qizi Abdukarimova, Ulug‘bek Xayrullo o‘g‘li Pardayev, & Maxsudjon Umurzokovich Tilyabov. (2024). Tabiiy fanlar o‘qitishda STEAM yondashuvi . Science and Education, 5(11), 237–244. Retrieved from https://openscience.uz/index.php/sciedu/article/view/7294

Issue

Section

Pedagogical Sciences